вторник, 13 октомври 2015 г.

this is me


... Косата ми е само сресана, винаги забравям да си сложа гланц, а слънчевите ми очила са малко надраскани.
Обичам  сладолед. Никога не мога да муустоя,понякога се замислям за броя калории,но само понякога .Обаче напоследък ме е налегнал неистов глад за приключения,
за скитане по света и у нас....
Смея се високо. Обичам силно. Давам всичко и искам всичко .Обичам да се раздавам, да се усмихвам без причина и да помахвам,и говоря с непознати.
Умея да правя палачинки, не съм идеалната домакиня, имам собствен стил на готвене.
Разсеяна съм. Забравям понякога.Обичам да пея ,макар и фалшиво.
Не знам столици.
Обичам да чета. Купища книги. Купища истории. Харесва ми да си представям, че съм героинята от книгите, когато историята не приключва с последната глава на книгата.


Искам да му се усмихвам сутрин, да забравям за ежедневието, да закъснявам, а той пак да ме чака усмихнат и да разбира, че просто съм такава.Да няма нищо против да съм ТАКАВА, да го смята за вълшебство.
Но до тогава... ще си остана изцяло НЕсъвършена - ще си ходя с кецове, ще бъркам столици, години... ще смятам на пръсти и никога няма да се науча къде стоят вилиците и ножовете, когато подреждам масата за гости.
Но това ме прави момичето, което съм... !

PS: Бъдете щастливи, чувствайте, обичайте, добрувайте, благославяйте, пътувайте и не спирайте да се усмихвате ДНЕС....

Няма коментари:

Публикуване на коментар